Instructiuni privind retragerea
Dreptul de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua – a se vedea punctul 1 din Instructiuni de completare.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati – a se vedea punctul 2 din Instructiuni de completare – cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie – a se vedea punctul 3 din Instructiuni de completare.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exclusiv costurile livrarii, costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari – a se vedea punctul 4 din Instructiuni de completare.
Consumatorul va suporta costul aferent returnarii produselor in caz de refuz, neridicarea produselor de la curier, sau retragere in conformitate cu Legea 365/2002 privind comertul electronic si art. 14 alin.2 din O.G. 34/2014.
Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si aplicatiilor produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
A se vedea punctul 5 din Instructiuni de completare.
A se vedea punctul 6 din Instructiuni de completare.
Instructiuni de completare
1. Introduceti urmatoarele formulari intre ghilimele:
a) in cazul unui contract de prestari de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apa, gaze naturale, energie electrica, atunci cand acestea nu prevad vanzarea intr-un volum limitat sau cantitate stabilita, de energie termica sau continuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material: „incheierii contractului.”;
b) in cazul unui contract de vanzare: „la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.”;
c) in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separat: „la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs”:
d) in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti: „la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese.”;
e) in cazul unui contract pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata: „la care intrati, dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a primului produs.”
2. Introduceti numele dumneavoastra, adresa dumneavoastra postala si, daca este cazul, numarul dumneavoastra de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail.
3. Daca pe site-ul dumneavoastra oferiti consumatorului optiunea de a completa si transmite electronic informatiile privind retragerea sa din contract, introduceti urmatoarele: „De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru [introduceti adresa de internet] formularul standard de retragere sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.”
4. In cazul contractelor de vanzari in care nu v-ati oferit sa recuperati produsele in caz de retragere, introduceti urmatoarele: „Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.”
5. In cazul in care consumatorul a receptionat produse in legatura cu contractul, introduceti urmatoarele:a) introduceti: – „Vom recupera produsele.”; sau – „Expediati produsele sau inmanati-le direct noua sau… [se introduce numele si, daca este cazul, adresa postala a persoanei autorizate de dumneavoastra sa primeasca produsele], fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.”;b) introduceti: – „Vom suporta costul returnarii produselor.”; – „Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.”; – Daca, intr-un contract la distanta, nu va oferiti sa suportati costul returnarii produselor, iar produsele, prin natura lor, in mod normal nu pot fi returnate prin posta: „Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, … lei/[introduceti cuantumul].”; sau, daca costul returnarii produselor nu poate fi calculat cu anticipatie in mod rezonabil: „Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum …… lei/[introduceti cuantumul].”; sau – Daca, in cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta si au fost livrate la domiciliul consumatorului in momentul incheierii contractului: ” Vom recupera produsele si vom suporta costurile aferente.”; sic) introduceti: „Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.”
conform OUG 34/2014
Exercitarea dreptului de retragere
Cum functioneaza returul de produse?
- E – mail: contact@brillmed.ro
- Prin Formularul de retragere
Inainte de returnarea produselor asigurati-va ca adresa de livrare este cea corespunzatoare:
- Expeditor: Nume, Prenume
- Adresa: Str., Nr., Oras, Judet.
- Destinatar: Brillmed.ro / SC MEGACONS – BRILLAGO SRL.
- Adresa: Iasi, str. Atelierului, nr.5, Bl. B5-1, Sc. C, Et. 3, Ap.3, judet Iasi,
B. Produse ce au fost livrate gresit.
Livrarea altor produse decat cele solicitate in comanda trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
In cazul in care comanda livrata nu este in conformitate cu factura primita, Clientul poate accepta comanda partial, returnand produsele neconforme (dupa caz). In acest caz se avizeaza conform termenului legal prevazut departamantul Relatii cu Clientii (contact@brillmed.ro) pentru completarea comenzii. In cerere se va specifica numarul facturii si denumirea produselor lipsa si a cantitatilor. Costurile de transport pentru produsele corecte (sau lipsa) vor fi asigurate de catre noi.
Nicio Prevedere din prezenta Politica de retur sau Termeni si conditii nu aduce atingerea drepturilor de care beneficiati, in temeiul legii OUG nr. 34/2014, in calitate de consumator. Astfel, in calitate de consumator veti putea, in orice moment, sa ne returnati Produsele sau sa solicitati inlocuirea acestora, in cazul in care, de exemplu, am livrat alte Produse decat cele comandate si nu putem remedia greseala spre satisfactia dumneavoastra rezonabila.
Exceptii de la retur
Produse care nu sunt supuse returului:
- Produse care au eticheta de identificare lipsa sau deteriorata;
- Produsele care nu au ambalajele originale complete in care au fost livrate;
- Produsele care au fost desigilate si continutul utilizat partial sau total;
- Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Consumabile;
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena
- Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate;
- Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii
- Produse de intretinere desigilate / folosite.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
TOATE PRODUSELE VOR FI RETURNATE IN AMBALAJUL ORIGINALE SIGILATE.
NU TRIMITETI RETURUL PRIN POSTA ROMANA !!!
NU LUCRAM CU POSTA ROMANA!
Rambursarea banilor
Rambursarea banilor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).
exclusiv